Aj aj!

Sitter i skolan och har grymt ont i magen, börjar bli jävligt trött på det!
Trodde jag skulle avlida under Morgans genomgång.
Det är antagligen magkatarr, och vad gör man åt det? Någon som har något tips, så snälla säg det! För jag orkar inte ha såhär ont längre.

Nu sitter jag och Louise i datasalen och väntar på att kl ska bli 14.45 för då ska vi träffa lärarna och berätta vår reklamidé. Får väl se hur det går med den saken.
Slutar inte förräns 16.00, det är en evighet kvar!

Sedan ska jag hem, vilket jag knappt hinner eftersom jag ska på fotbollsträning.
Usch vilken stressdag onsdag är! Och det blir ju inte bättre av att ha ont i magen.

Nästa onsdag är det friluftsdag, vilket innebär att man ska ha en ute/inneaktivitet.
Jag ska promenera och sedan ska jag på spinning på Friskis & Svettis.
Plus för att man slutar tidigt den dagen :)

Uppdaterar ikväll.



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0