Några rader på kvällskvisten

Godkväll!
Idag har det varit mycket att göra samtidigt som det varit ganska roligt.
Började ju som sagt i fotostudion och efter lunch promenerade jag och Carl bort till Innovatum för att träffa Sofia Haglund som bjöd på en härlig intervju samt foton. Det gick jättebra och imorgon ska jag ta och renskriva texten. Nu flyter det på!
Dock hade jag inte lika flyt med historian idag som jag tänkt ta itu med när jag kom hem men det tar verkligen emot och jag har ingen ork idag. Än en gång skjuter jag fram det. Men men, 16 dagars arbete återstår så jag ska nog hinna. Tidoptimist? Verkar åtminstone så i nuläget.

Imorgon ska vi till Älvhögsborg och simma med klassen, jag har verkligen ingen, jag upprepar ingen lust! Känns totalt meningslöst. För det första avskyr jag badhus där hundratals människor varit i samma lilla pool i samma äckliga klorvatten och för det andra hatar jag att livrädda den enormt tunga dockan på djupt vatten (där vet jag att Emilia samtycker) och för det tredje ser jag som sagt ingen mening i att simma längder år efter år som om man glömmer bort hur man gör? Kort och gott: Jag dissar badhus!
Det var väl det. Nu ska jag lägga mig och se på serier.

Ha en trevlig kväll!





Kommentarer
Mindy

JA man stor trivs i sitt hem jätte mycket nu med allt julmys...

2008-12-01 @ 20:17:54
URL: http://blondis81.blogg.se/
LovelyC - Around the world

sådär nu lever jag igen :D

2008-12-02 @ 14:25:38
URL: http://lovelyc.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0