Photoshoot

Nu är jag hemma från skolan efter att ha ägnat hela förmiddagen i fotostudion med Marie-Helen. Denna gången hann båda fotografera och fotograferas. Ska bli spännande att se hur bilderna blev nästa måndag. Det kändes mer genomtänkt den här gången så det blir nog finemang. Speciellt bilden där jag ligger och krälar på bordet och har fläkten på max så mitt hår blåser åt alla håll, haha! :)

Om en och en halv timme ska jag och Carl vara på Innovatum för att intervjua samt fotografera vår kontaktperson som är Sofia Haglund, projektledare inom reklam.
Skönt att komma ut på lite annat istället för att sitta inne på lektion!

Efter det är avklarat ska jag tillbaka till skolan för att ha psykologi och sen slutar jag. Men idag har jag massor att ta itu med, måste åtminstone börja med historian. Mer lär jag inte hinna med.
Nu ska jag fixa lunch innan jag måste åka!


Hoppas ni har en bra dag!



Kommentarer
Mindy

Allt bra med sötnosen denna måndag..?

2008-12-01 @ 16:27:44
URL: http://blondis81.blogg.se/
Mindy

Allt är bra med mig..ska snart göra middagen..sen slappa i soffan :)

2008-12-01 @ 17:30:43
URL: http://blondis81.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0