Östersund dag 2

Efter att ha blivit väckt av Tyson var det bara att ge med sig och gå upp. Därefter åkte vi och handlade (jag körde), det var inte det lättaste att ta sig upp i alla uppförsbackar som finns här när det är så isigt och halt på vägarna som nu. Självklart greps jag av lite smått panik och gasade som bara den för att ta mig uppför vilket var helt omöjligt då jag bara slirade.
Till slut förstod jag med hjälp av pappa att jag var tvungen att lätta på gasen men det tog sin tid.
Hur som helst lyckades jag roa mina bröder som satt i baksätet och skrattade som bara den.
Det gäller att finna de positiva sakerna även i de negativa. 
Nu har jag precis tagit en promenad med Nikita, det var riktigt kallt!
Avslutar inlägget med att gratulera min broder Olov som fyller 24 idag. Grattis!

  






Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0