Mycket skratt och liten verkstad

Det här var nog den mest flummiga dagen i skolan på länge. Som jag skrattat!
Det började med Hannas raggningshistorier i matsalen. Någon kille hade tydligen raggat upp henne på bussen och lämnat en lapp med sitt nummer precis när han skulle gå av och sedan dess har dem haft kontakt. Dessutom jobbade han tydligen på sjukhus och bara det fick honom att låta jättegullig. Allting lät så romantiskt i både mina, Sofias, Emilias och Louises öron men trots detta insisterade Hanna och sa att det inte var det minsta romantiskt.
Ingen av oss kunde förstå varför... Till slut övertalade vi Hanna om att se bild på honom, efter denna sekund ångrade vi allt bra vi sagt om honom. Ytligt? 
Inte alls, vi tycker bara att Hanna förtjänar någon mer attraktiv partner, så det så!

Sedan hamnade vi i sofforna uppe på Media bland julgranen och julmusiken med några grabbar från klassen. Vilka skrattanfall jag fick.. Först började vi planera den kommande resan vi måste göra med klassen innan vi tar studenten. Alla verkade vara väldigt mycket inne på studentfärjan som August nämnde, party dygnet runt. Lät inte alls dumt!
Därefter kom vi in på Danmark eftersom vi tyckte synd om Sofia som inte hade fått följa med oss på färjan eftersom hon är ett år yngre, dessutom behöver man bara vara 16 år i Danmark för alkoholintag. Ännu bättre! 
Medan jag försökte berätta några roliga historier jag varit med om mitt i mina skrattanfall klargjorde Sofia att jag inte behövde berätta mer, det räckte att höra och se mig skratta så fick det andra att skratta. Det måste väl vara en bra egenskap? Jag tar det som det i alla fall! 
Hur som helst, det var den roligaste håltimman på länge. 

Ikväll ska jag iväg till min faster och få massage, det ska bli så skönt för min onda rygg.


Hoppas ni har en bra dag!
 



Kommentarer
Emilia

Hahaha, det är verkligen så! Det spelar ingen roll vad du säger så länge du skrattar samtidigt för då blir det hysteriskt roligt :D

2008-12-15 @ 17:48:40
URL: http://emiliavem.blogg.se/
Linda

Var med i min lyxiga tävling jag har i min blogg;)

2008-12-15 @ 18:36:53
URL: http://hummingbird.blogg.se/
niki

tak detsamma gumman =)

2008-12-15 @ 20:57:42
URL: http://niczue.blogg.se/
Hanna

Känns skönt att ni förstår mig, jag ska INTE satsa på han!

2008-12-15 @ 21:24:44
URL: http://hannaschott.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0