Framtidsplaner?

Godkväll mina kära läsare!

Om
jag fick en positiv överraskning när jag loggade in och såg att jag fått mängder av kommentarer. Tack! Ni har verkligen räddat dagen. Visserligen räddade jag den ganska bra själv efter att ha varit ute och shoppat lite. Skulle faktiskt köpa julklappar men jag flyttar fram det till helgen. Jag behöver mer tid på mig! Egentligen är tid det sista jag har för tillfället ändå skjuter jag upp det mesta. Funderar på att göra en insats imorgon och skippa sovmorgonen och gå på psykologin i alla fall för min lärare Jonas kommer ändå att vara där och hjälpa de som väl kommer. Ska jag vara så duktig? När jag väl ligger i sängen sen och ska somna lär det väl sluta med sovmorgon i alla fall. Nej, hemska tanke!

Snackade lite framtidsplaner med mamma och pappa förut, det var mycket trevligt.
Närmast på listan står körkort och tatuering :) Ibland är det skönt att blicka framåt, det gör att drivkraften hos en bara växer och för ett tag känns allting mycket lättare.

Är du målinrikad, vet du vad du ska göra i framtiden?
Skriv och berätta, jag vill veta vad mina läsare har för planer!



Kommentarer
Emilia

Hahaha, ha INTE ångest. Jag har inte gjort en enda fråga. Och herregud, JA! Jag är målinriktad. Jag ska jobba järnet tills jag dör och bli både advokat, författare och copywriter. Sounds great!

2008-12-09 @ 19:49:32
URL: http://emiliavem.blogg.se/
LillaAnna

Önskar jag kunde driva mig själv lite mer... Borde tagit körkortet för lääänge sen.. men de blir aldrig av.. :S



//Anna

2008-12-09 @ 19:52:41
URL: http://annansblogg.blogg.se/
Ida Björck

detsamma :)

2008-12-09 @ 19:55:49
URL: http://idahbjork.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0