Farväl 2008

Hallå kära läsare!
Nu har jag och Madde precis kommit hem igen. Vi tog en runda på stan i brist på annat.
Ingen av oss hade egentligen tänk köpa något men vi kunde faktiskt inte hålla oss. Det fick bli två par trosor, ett läppglans och en bingolott. Jag och brorsan ska spela ikväll, hoppas på vinst! Det blev alltså årets sista shopping för imorgon blir det minsann tid över till att gå på stan.
Skulle väl vara under kvällen eller mitt i natten men då är det ju party och ingen shopping.

 


Ska väl ta och summera 2008 lite snabbt som alla andra.

* Jag har kommit igång bra med övningskörandet och satsar på körkort inom en snar framtid.
* Jag har fått jobb vilket känns otroligt bra.
* Det har flytit på bra i skolan.
* Tiden har varit knapp men jag tycker att jag gjort bra prioriteringar.

Kort och gott - det har gått otroligt fort och jag ser fram emot ett nytt år!



Kommentarer
Lisa

Visst känns det lite konstigt med januari 2009? :)

2009-01-03 @ 15:24:56
URL: http://leafstream.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0