Jag ser dig

Jag kan se hur Du lider. Du tror inte att någon kan det, men jag ser.

Jag ser det Du försöker dölja längst där inne under ditt skal.

Du är genomskinlig för mig. Förstår Du inte det?

Låt mig hjälpa dig, för jag vet att jag klarar det med hjälp av tid.

Allt kräver tid, om Du bara ger mig den så ska jag visa dig.

Jag ska visa dig hur bra allt kan bli med en liten hjälpande hand.

Jag ska leda dig på rätt väg och jag ska gå med dig till slutet.

Låter Du mig göra det? Eller fortsätter Du att vandra på fel väg?

Kan Du inte se in i mina ögon och se hur min lust glöder för att hjälpa?

Det gör den. Min lust. Den lyser igenom mina ögon när jag ser på dig.

När jag ser på dig... Och jag kan se hur Du mår och att du försöker orka.

Varför lider Du så när jag kan hjälpa dig att må bra?

Ge mig bara en chans. Jag behöver den.  För mår Du dåligt, så gör jag också det.

Jag finns här för dig. Glöm aldrig det.



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0