Lyckad julafton

Då var julen över. Det har varit en riktigt lyckad julafton!
Låg vaken till 05.00 natten till julafton och diskuterade allt möjligt med Fredde och Tjomp, bland annat julmat haha! Sedan vaknade jag 07.00 av att Johanna smsade God Jul :)
Efter det somnade jag om igen med Fredde och vaknade upp runt 10 tiden.

Sedan bar det av hem till familjen, och där väntade massa god julmat och Kalle Anka 15.00, som är ett måste.

Äntligen blev det dags för julklappsutdelning! Jag fick det jag önskade mig, så jag är hur nöjd som helst!
Måste erkänna att jag känner mig lite bortskämd..
Plus att jag fick två överaskningar! En jättefin svart, glittrig klänning/tunika av Rubina och en jättegood parfymbox (Armani Code) av Fredde. TACK! <3

Mot kvällen skulle Pelle övningsköra, så vi åkte och hämtade Ruuby! Det var ett riktigt äventyr ;)
Det var mörkt och Pelle oroade sig så över att en älg skulle springa ut, eftersom att det finns gott om dom här.
Och plötsligt hör man bara "Oossch!" av Pelle, och jag, pappa och Olov såg ut som tre frågetecken.
Och sedan pustade Pelle ut och sa "Oj, det var bara en vit brevlåda, jag trodde det var en älg".
Hahaha, fan vad vi skrattade! :D

Efter 3 mils åktur var vi äntligen framme. Ruuby bor i ett jättemysigt hus, och jag blev kär i hennes rum!
Och vilka fina julklappar Pelle fick av Rubina, svärmor & svärfar! :)

Senare mot kvällen gick jag hem till Fredde och så gav vi julklapparna till varandra.
Han blev jättenöjd över halsbandet, och jag över parfymen! :)

Det var en riktigt lyckad jul.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0