Kom mig närmre

Du är så långt bort från mig, men ändå så oerhört nära.

Jag känner att jag dras ner mot botten men ändå kan jag sväva.

Ge mig all din kärlek och ömhet som jag fått möta förut.

För utan hoppet du ger mig skulle min värld sorgligt dö ut.

När jag dras ifrån dig sugs min livskraft ut ur min tomma själ.

Det är som att möta det eviga helvetet fast man aldrig varit där.

Varje dag strider jag mot min eviga längtan som gör mig galen.

Det är samma känsla som att bli jagad i en dröm och bli tagen.

Kom mig närmre, svep din själ runt om mig och viska i mitt öra.

"Om jag inte hade dig mitt hjärta vet jag inte vad jag skulle göra"



Kommentarer
billy

fett gulli :)

2007-12-04 @ 21:48:29



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0