Jul, jul, jul!

Nu nalkas julen, fast här nere i söder har vi ingen snö alls, så det är väl ingen vidare stämning på det viset!
Men allt annat, ljusstakar, pepparkaksbak, julgardiner, julmusik, julklappar och så vidare!

Denna sista "skolveckan" är ju bara så himla onödig, men ändå mysig på något sätt.
Vi gör absolut ingenting, igår käkade vi bara massa kakor och såg på fyra minifilmer.
Idag satt vi och lyssnade på Svantes tjat, sedan såg vi på "Tomten är far till alla barnen",
och om 10 minuter börjar en "sååå rolig mattetävling" som jag valde att hoppa över.
Jag menar, hur stor är chansen på en skala att jag vinner något? Haha!

Snart kommer mamma hem, då ska vi iväg och inhandla de sista julklapparna! :)
Ååååh, jag längtar till lördag så jag spricker snart!
Ska upp kl 04.00, och 05.00 är det planerat att bilen ska åka iväg. Mot Östersund och snön!




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0