Hatet skriker inombords

En människa har kapacitet att göra så oändligt mycket.
Men en sak människan aldrig kommer ifrån - är att skapa hat.

Att någon kan väcka så mycket hat inombords, det är en verklig mardröm.
Att någon kan förstöra så mycket av ens liv, det är ett evigt ärr i ens själ.

Du förstörde mitt liv. Du är orsaken till att jag är ensam. Du är hatet i min själ.
Så mycket vi gick igenom på grund av dig. En människa. Att någon kan ha så mycket makt.
Men du är egentligen ingenting, inte ens värd att kallas för människa.
Du är bara någon som förstör och väcker hat!

Tycker du att det är ett liv? Vad hade vi gjort dig? Ingenting. Men du lever för att förstöra.

Bara jag hör ditt namn känner jag hur hatet skriker inombords.
Det skriker av sorg, ilska och smärta. Och du har orsakat det.

Jag vill aldrig mer se dig igen. Aldrig mer.

Varje dag, är jag rädd för att få se dig komma gåendes på gatan.
Rädd för att inte kunna hantera mitt hat, och förstöra mitt liv på grund av det.

Kom aldrig nära mig igen!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0