Dagdrömmare

Då var det måndag igen då. Och ny skolvecka. *Suck*
Men nu är det inte långt kvar till det efterlängtade jullovet!!

Hade utvecklingssamtal med min mentor P-A för någon timme sen.
Det gick ganska bra, måste bara ändra lite på min frånvaro..
Haha, fick höra av lärarna tycker om mig.
Ambitiös, seriös och framåt i arbetet. Och något mer.. Bra saker iallafall! *Stolt* ;)
Förutom att de tycker att jag ställer alldeles för höga krav på mig själv.
Haha, vilket skämt! Vaddå för höga krav? Vill jag ha bra betyg, så vill jag!

Nu sitter jag i kopieringsrummet med Emilia, Sofia och Louise och skriver på mitt svenska arbete som egentligen redan är klart, för jag är ju så grym på att lämna in saker i tid! Haha, nej fan vad jag skryter nu ;D

BACK IN THE DAYS med Snook pumpas ut från Sofias mobil, haha!
Så jävla sköön låt. Och vad tänker jag inte tillbaka på då, om inte sommaren i Östersund?! ;D
Vilket jäävla drag det var då. Och bara tanken på hur grymt det kommer bli på nyår och resten av jullovet får mig att längta så sjuukt mycket!
Jag och Ruuuby ska vara guldiga på Nyår ;D Alla kommer falla för oss, haha ;)

Nej, nu får jag sluta dagdrömma och fortsätta öva på min redovisning som jag har imorgon.
Endast MVG är bra nog för mig i Svenska, yeah! ;D


Kommentarer
Emilia

Samma här! Lägre än MVG och jag dränker mig i handfatet!

2007-12-03 @ 18:04:03
URL: http://www.emiliaforpresident.blogspot.com
rubina

du och jag gumman! ;D

2007-12-04 @ 12:20:29



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0