Äntligen

Nu är det mesta packat och klart!
Förstår inte hur jag ska orka bära min fullproppade väska, men har jag lyckats förut så klarar jag det säkert igen ;)

Om cirka 16 timmar är jag på väg till Östersund, det ska bli så skönt att komma bort!

Nyår, ååh efterlängtade nyår. Tror verkligen att detta kommer bli ett bra avslut på året!
Det kommer bli så grymt kul!

Och idag fyller min bror Olov 23 år. Grattis, grattis, grattis!! :)
Det blir en bakfull bror man får träffa imorgon då, med tanke på att det kommer bli "fetaste festen någonsin" enligt honom ;) Hoppas att ni får det roligt på krogen!!

Nu ska jag packa ner julklapparna också, så jag inte glömmer det viktigaste!

Hej svejs!



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0