10 dagar kvar!

Började med samhällskunskap 08.30, där tiden alltid går segt när vi har Svante, förutom de dagarna vi kommer in, han tar närvaro, sen får vi gå hem. Så han är ju helt OK på det viset ;D
Men Pelle, jag förstår precis vad du menar med allt du sagt, eftersom att du också hade honom ;)

Efter det hade  vi idrott, och spelade badminton i stort sett hela lektionen.
Men fan för fuskare och dåliga förlorare säger jag bara!

Hur som helst.. Åt lunch med Annie, och nu ska vi snart ha Graf med vår vikarie Jonas eftersom att Ulrika, läraren vi har annars är sjuk. Vilket gjorde att vi fick börja en kvart senare, tack för det Jonas! :)

Men varför måste tiden gå så segt? Det enda jag tänker på nu är hur mycket jag längtar efter att få åka till Östersund. Ååååh, låt det bli den 22/12 NU!  Orkar inte vara här mer, det är som ett fängelse!
Allt jag vill till och vara hos finns på en helt annan plats, helt enkelt 75 mil ifrån mig. Suck...

Nej, nu ska jag inte deppa ner mig själv! Har ju fan fyra sega timmar kvar i skolan.



10 dagar kvar, sen kommer jag Östersund! :D



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0