Stress och åter stress!

Det är dags att varva ner nu innan jag går in i väggen känner jag!
Hinner inte ens träna ikväll på grund av att jag måste plugga på engelska provet som är imorgon. Säger bara en sak: Grammatik gör mig galen! I värsta fall är det väl bara att gå på känsla imorgon. Allting hänger ju faktiskt inte på ett prov, men ändå blir man extra pressad. Ååh just det! Jag måste dela ut mina CV:n, ännu en sak som ska hinnas med! Jag får ta det på fredag. Malin har tipsat mig om Mc´Donalds där hon jobbar, men skulle jag våga jobba där? Okej, vad gör man inte för pengar, men ändå... Har ju sett Malins fina ärr som hon fått av oljan som tydligen sprutar åt alla håll när hon står där och grejjar med sina pommes och stressen gör det väl inte bättre Jag får se hur jag gör! Hoppas faktiskt på att jag hamnar på ett lugnt café som jag faktiskt har erfarenhet ifrån, om jag ens får ett sommarjobb.. Katastrof om det inte blir något i alla fall! Hur ska jag då ha råd med alla galna upptåg i sommar? Omöjligt... Nu måste jag plugga vidare.
Trevlig onsdag alla andra som slipper plugga.



Weei, checka in min inbakade fläta som
Malin slängde ihop på några sekunder
;)


Kommentarer
Lina

fin fläta :D

2008-03-12 @ 17:48:52
URL: http://raneby.blogg.se
CAZZIS

Vilken/vilka bloggar läser du?:)
Superfin!!

2008-03-12 @ 17:57:26
URL: http://cazzis.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0