Smärta!

Jävla skit! Det första jag gjorde på träningen idag var att skada mig. Lyckat..
Är förmodligen en bristning eller sträckning. Ont är vad det gör! Jävligt ont! Trodde jag skulle avlida när det hände, benet bara vek sig. Jag kunde inte springa längre. Värst var när Jonas skulle lägga på is med tryck på. Det gjorde ont i hela kroppen. Det kallar jag smärta! Får hoppas att det inte är något allvarligt, jag ska vara tillbaka nästa träning har jag bestämt mig för! Gäller att vila fram till måndag nu då. Det kostar att ligga på topp. Men men, det är smällar man får ta. Lindberg, din kuvertövning tog knäcken på mitt stackars baklår, du borde ha dåligt samvete!
För er som nu inte förstår vad kuvertövning innebär kan jag snabbt förklara. Man springer 100 % runt konor som är utplacerade som ett kuvert. Det är riktigt jobbigt. Och det är inte en gång man springer. Jag hann springa fem gånger innan benet brast..
Nu ska jag fortsätta med att trösta mig själv med glass som jag älskar.
Ha en trevlig fredag ni som är friska och glada!


  


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0