Reklamkampanj + Trerätters

Blev filminspelning och fotografering på Oscarsskolan idag. Jag höll på att frysa ihjäl, slutade med att jag inte hade någon känsel i kroppen och trots den varma, långa duschen jag nyligen tog är jag fortfarande frusen. Det var riktigt kallt! Men inte undra på när vi stod där från 8.30-11.00. Klara blev vi till slut i alla fall.

11.30 väntade en trerätters middag på oss vinnare i restaurangen. Man kände sig något överlägsen när man satt där. Vi hade lite problem med att bestämma oss för vilka glas och bestick man skulle använda till vad. Varför ska dom behöva göra det så krångligt? Hur som helst, maten gick ner ändå. Till förrätt blev det bröd och Caesarsallad, mums. Varmrätt - Kött, potatisklyftor och någon mystisk sås som jag och Malin duskuterade om ifall dom hällt i en jävla massa vitt vin haha! Kan nog stämma, helt ärligt. Och sist men inte minst, efterrätt - Rabarberpaj med vaniljssås.
Snacka om att man var mätt efter den måltiden. Alla i juryn hade tydligen varit helt överrens om att vi skulle vinna, så ja, vi var nog rätt överlägsna ;)

Ikväll blir det löpning med en del av laget, efter det ska vi kolla på matchen som resten i laget spelar. Och gissa vilka dom möter? Skoftebyn, mitt gamla lag! Jisses.


 
 

Här är två av plaggen + skor som vi gjorde under veckan.
Tänk så mycket man kan göra av plast!



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0