Längtan!

Jag längtar till sommaren, jag längtar till påsklovet, jag längtar till Östersund, jag längtar till min födelsedag, jag längtar tills jag tar körkort, jag längtar till min 18-årsdag!

Sommaren är det som lockar mest av allt, för ja, på sommaren har man allt! Jag kommer vara fri från skolan, jag kommer vara i Östersund och jag kommer vara 17 istället för ynka 16! Okej, "stor" skillnad, men ändå!

Ååh sommar, sommar!
Förra sommaren var helt klart den bästa jag haft, men sommaren 08 ska bli ännu bättre!
Alla minnen flyger förbi från förra sommaren, och jag kan bara se framför mig hur denna kommer bli! För det första, jag och Rubina på Stråket och Yran, säger bara en sak till dig som läser: VAR DÄR! Annars kommer du missa en hel del. När jag och Ruby är igång kan inget stoppa oss, och då menar jag inget! Inte ens vakterna kan motstå vår charm, eller ja. Sa jag charm? Haha, sitter och skrattar lite för mig själv. 

Kom att tänka på när jag i stort sett kastade mig förbi vakten förra sommaren på stråket. Har fått höra det mesta av Kim och Pelle som var med mig, men något minns jag allt! Jag var verkligen på G den kvällen. Sprang runt inne i öltältet och minglade runt några varv, sedan av någon anledning fick jag för mig att gå in i baren, för att sedan ta mig till köket och snacka lite med kocken. Han måste varit snygg, hur fick jag annars idén att ta mig dit?
Hur som helst! Tydligen hade han tyckt att det var trevligt med lite besök och skrattat, men jag skulle egentligen inte vara där inne, därför gick jag ut därifrån. Fick en grogg av någon trevlig kille? Fortsatte mot utgången, och där ramlar jag självfallet med groggen i högsta hugg som hamnar över en brud som stod i vägen för mig. Hoppsan! Hon var nog inte så glad efter det, men inte brydde jag mig om det. Jag hade ju kul, det som räknas? :) 
Kan ju tillägga att jag varken mitt huvud eller min kropp mådde bra dagen efter. Mitt knä såg för jävligt ut och jag hade världens skoskav som jag stod ut med i stort sett resten av sommaren. Men tro mig, efter den kvällen var det verkligen värt det!
Ååh, ännu en pinsam sak. Det var första kvällen jag träffade Fredde. Försöker hela tiden förtränga det med tanke på vilket tillstånd han fick se mig i, men men! Jag lyckades charma honom för det haha ;) Oj, nu har jag skrivit en hel del om den händelserika kvällen. Du kommer få mer att läsa om mina galna upptåg i sommar, vänta bara! :)

            
                                                                                                                                              

Jag och Rubina i höstas!
                                                                                                     


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0