Kvällens blogginlägg

Följde någon jacka med mig hem? Nej! Beställningen blev försenad, därför får jag den inte förräns på tisdag. Jag blev riktigt besviken, och kände mig lurad! Hade alltså åkt dit helt i onödan. Men för att trösta mig tömde jag mitt konto och köpte en skjorta på HM. Bra gjort Marre. Man får inte glömma bort att skämma bort sig själv när ingen annan gör det!

Imorgon är det sista dagen på Hållbar Utvecklings-veckan. Ärligt talat så kommer det faktiskt bli tråkigt att återgå till vanliga lektioner igen, trots att jag klagat på den här veckan. Men men, roligt så länge det varade. Vinner inte våran klädkollektion så blir jag förbannad, så som vi slitit!

Just nu pågår nog världens fest uppe i Östersund, och jag missar den. Lyckat...
Vilken tråkig kväll det här är, vart finns min positiva energi när jag behöver den?
Fredag imorgon, vilket innebär träning. Jag hoppas på mer värme, för nu är det riktigt kallt!
Det var allt för ikväll. Du får läsa mer om mitt intressanta liv imorgon ;)

 


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0