Idag!

Ja, kära läsare. Idag åker jag. Äntligen! Men inte riktigt än.. Ska bege mig till skolan först. Men efter det så!Detta får nog bli det sista inlägget innan jag åker.
Påsklovet kan börja! :) Jag hoppas att snön försvunnit tills jag kommer hem igen, lär nog bli rätt trött på snön där uppe. Fast det verkar som att våren sakta är på väg dit också.
Jag sitter fortfarande och funderar på om jag glömt att packa ner något, det skulle absolut inte förvåna mig! Men sån är jag. Lovar att uppdatera när jag är där uppe.
Glöm inte bort min födelsedag imorgon! :) Ha en underbar lill-lördag gott folk!

 
Jag och Annie igårkväll :)

Presenter :)




Kommentarer
:)

fint armband . hehe

2008-03-21 @ 20:31:47



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0