Härligt med påsklov!

Idag var jag uppe med tuppen! Nästan i alla fall. Jag och Fredde blev väckta av en gubbe som skulle besikta badrummet, tack för den! Sov knappt något inatt, Freddes katt har jamat den största delen, något irriterande. Anledningen till att hon gjort det är ärligt talat för att hon är kåt. Hon äter p-piller, fast för tillfället har dom tagit slut, så nu är hon helt galen, stackarn. 
Eftersom att jag var uppe tidigt tänkte jag att jag lika gärna kunde passa på att gå på stan medans det fortfarande var hyfsat lite folk. Jag har shoppat en hel del här på bara två dagar, mitt stora problem nu är hur jag ska kunna få hem allting. Jag fick ju knappt ner all min packning i väskan. Jag vägde den innan jag åkte och gissa hur tung den var? 13-14 kg! Snacka om att ha beslutsångest när jag ska välja vad jag ska klä på mig.
Efter jag handlat tog jag mig hemåt men blev rastlös ganska fort, så jag gick ner på stan igen och träffade Rickard och hans kompis Patrik. Trevligt, trevligt :)
Madde är snart tillbaka från Åre och ringde förut och meddelade att jag är medbjuden på fest imorgon i Odensala, grymt kul! :)
Nu måste jag kila med Pelle till tvättstugan.
Trevlig kväll kära läsare!



 

     


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0