Grattis älskade ängel! <3

Idag fyller Hanna, min älskade ängel 17 år! Jag vill gratta henne av hela mitt hjärta. Önskar att vi kunde fira din födelsedag tillsammans, hjärtat. Jag fick höra din röst förut i max 30 sekunder. Att bara få höra din svaga röst gjorde ont i mig. Men jag vet hur hårt du kämpar, och jag är stolt över dig. Jag hoppas varje dag att vi snart ska kunna ses. Jag har ingen aning om när den tiden kommer. Men jag önskar varje dag att jag får träffa dig snart. Än en gång, grattis på din 17-årsdag! Det är din dag, och jag vill inget hellre än att vara där med dig. Jag älskar dig <3



Kommentarer
Ängel

Har inte sett detta förens nu. Tack Ängel för att du tänkte på mig <3

2010-10-10 @ 20:36:51



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0