Godmorgon!

Det är fredag, fint väder och finaldagen på Hållbar Utvecklings-veckan! Och jag är på bra humör :)
Konstigt nog med tanke på att jag blev väckt flera gånger inatt av festprissarna från norr. Haha Thony´s ständigt upprepande kommentar var klockren: "Gör slut med Andreas och ta mig!", den lät precis som Björn Gustavssons "Gör slut med Kristian Luuk och bli ihop med mig!". Trots att han var helt seriös (och packad) så kunde jag inte hålla mig från skratt. Sedan fick jag lite dåligt samvete med tanke på att han tagit sig mod till att säga så haha! Men Thony, lilla Thony, för det första: Jag är singel, inget förhållande här inte! Och för det andra: Ta dig mod att prata med mig när du är nykter istället. Då var det sagt. Om han läser det är en annan fråga.

Min käre bror Olov som alltid lyckas få i sig några droppar sprit för mycket skulle självklart också säga några ord och få fram sina åsikter. Och inte nog med det! Han skulle minsann ha Annies nr och ringa och väcka henne! Självklart gjorde han det också, så hade Annie frågat om dom druckit och Olov svarade "Nej, vi har bara lite tråkigt". Så fick jag sms någon minut senare av henne: "Är du säker på att dom inte har druckit? :p" Haha, men älskade Annie, säg någon gång dom inte dricker haha! Det var en händelserik natt må jag säga. Nog om det.

Snart ska jag slänga på mig jackan och gå till bussen som sedan ska ta mig till skolan. Idag ska vi få gå på en show som avslutninig, Emil Jensen är det tydligen som vi ska på. Hört av flera stycken att han är bra, hoppas det! Ikväll är det träning och jag hoppas att vädret håller i sig.
Ha en bra dag kära läsare!

 


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0