Ännu en tråkig söndag

Det blev ändrade planer, vilket gjorde min söndag till en vanlig, tråkig söndag. Men plus till det underbara vädret! Åkte med mamma en sväng till Överby, köpte i stort sett ingenting. Men såg däremot ut en jacka som jag ska köpa på tis. Riktigt nice, en röd halvlång med luva och knappar. Den liknar den på bilden nedanför, men är snyggare! Bild kommer! Hmm, vad har jag gjort mer? Var ute och promenerade med pappsen i det underbara vädret och diskuterade den otroligt viktiga frågan "Ska vi skaffa hund eller inte?" Eftersom att älskade Nikita väntar valpar så ska vi självklart ha en, enligt mig och pappa i alla fall. Får väl se om vi kan lyckas övertala mamma.

Imorgon börjar "Hållbar utvecklings-veckan". Jag har då fått i uppdrag att introducera veckan på hemsidan, samt gå på någon föreläsning som handlar om frukost och skriva om det. Och självklart ska jag ha med mig en fotograf, så det kommer nog se proffsigt ut haha! Slutar 14.15, härligt! Efter det ska jag till Shadow och Andreas, och på kvällen är det dags för träning, styrkebanan väntar! Nu ska jag se på Andra Avenyn.

Hej svejs!



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0