Sol, sol älskade sol

Finns det något bättre än känslan av att sommaren är på väg? Skulle inte tro det. Igår efter matchen övningskörde jag. Gick ganska bra om man bortser från min nervositet. Körde ända bort till faster Monika *stolt*. På kvällen tog jag och älskade brylling en jätteskön och lång promenad i det underbara vädret. Om vi bara hade kunnat räkna upp alla bilar som åkte förbi och stajlade haha! En var ju riktigt pinsam.. Åkte i typ 30 och det var helt tyst, plötsligt fick han syn på oss och drog på som fan och började dunka musik. Haha, klockrent!




Måndag
Dagen började med att gå på teater med klassen. Ganska skön start på dagen. Efter det hade vi drama, satt bara ute och stekte i solen och lyssnade på musik, snackade även betyg. Jag fick ett klart MVG, känns skitbra! Även på Media kommunikationen fick vi lov att vara ute och slappa i solen. Våra lärare är softa ibland. Avslutade skoldagen hos Svante, där vi också har prov på onsdag. Jag kommer misslyckas så totalt med det. Känns det som nu i alla fall...
Ikväll var det träning, körde på som fan! Riktigt nöjd med min insats idag. Och på söndag är det dags för första seriematchen, möter Åsaka/Upphärad.
Nu måste jag plugga Samhäll.
/ M




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0