Here I am!

Ledsen, inte hunnit skriva något idag! Men lugn, jag tänker inte svika mina trogna läsare så det får bli några rader nu.
Idag har det varit otroligt skönt väder, vilket gjorde att vi fick sitta ute och arbeta under svenskalektionen. Jag satt och stekte i solen medan pennan formade dikter på pappret. Och ja, ni som inte vet. Vi har en individuell uppgift i svenska och jag ska skriva en diktbok. Som avslutning på skoldagen kom omtyckta Marcus till vår mentorstid och pratade om sex, han är bara så kul! Tummen upp för lärare som läst sexologi ;)

Har även hunnit inhandla ett par nya fotbollsskor, blev ett par blå adidas. Väldigt sköna, hoppas dom är lika sköna på matcherna. På söndag gäller det! Första seriematchen.
Imorgon inleds morgonen med Samhällsprov, jag är körd.

 
                                    


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0