Härlig kväll

Kom precis in från en härlig kvällspromenad. Vädret kan verkligen förändra ens humör. Men det är väl bara en tidsfråga innan regnet kommer. Det blev ingen träning idag på grund av min dumma fot som strejkar. Inte ens mina nya fotbollsskor kan jag gå in. Dom som ska invigas på söndag. Illa.

Nästa vecka kommer bli oerhört skön, vi går bara måndag och tisdag sedan har vi ett litet lov. Festa ska det fanimej göras! Samt träna måste jag ju tillägga. Något hälsosam måste jag ju vara, ska ju faktiskt representeras som fotbollsspelare.

Avslutar med att gratta min älskade Amanda här i bloggen eftersom hon fyller 17 idag, stor flicka! :)



                        
Jag och Amanda för 1 år sen                   Jag idag




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0