Blandat

Efter skolan åkte jag med mammsen och shoppade lite. Man kan helt enkelt inte ta med mig till affärer om jag försöker spara pengar. För det är omöjligt. Är man i affärer så handlar man, punkt slut. Vad är det för mening med att fönstershoppa om jag får fråga? Man står bara och frestar sig själv fastän man inte får det man vill ha. Så är det med det! Jag köpte två nagellack, ett par leggings, en skjorta och en soft hoodtröja. Shopping är alltid lika härligt! Något som lyckas tilfredsställa mig i alla fall. (Om man bortser från att pengarna försvinner).
Tog en skön dusch efter jag kommit hem och skyndade mig eftersom jag hade tänkt att se på Gossip Girl, men icke! Kan någon svara på vart fan dom avsnitten tagit vägen? Nu sänder dom ju "So you think you can dance" istället. Jag vill ha tillbaka Gossip Girl!

   


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0