Back in town again

Kom hem från Östersund igår efter en otroligt lång och seg resa. Trodde aldrig att jag skulle komma fram. Men visst gjorde jag det! Och slut var jag, somnade i min älskade säng direkt när jag kom hem och vaknade lagom tills jag skulle iväg på träningen. Jag hade faktiskt inte tappat så mycket kondition som jag var rädd för! Good for me.
Idag var det första skoldagen på ett tag, jag har inte längtat efter den, men men. Det är faktiskt inte många veckor kvar till sommarlovet. Ååh, efterlängade sommar...

Ikväll blev det shopping på Etage! Faktiskt saknat affärerna här hemma. Tycker inte alls att de har mycket till kläder att erbjuda där uppe. Kan ni tänka er, inte ens Gina Tricot har dom! illa... Hur som helst. Jag fick köpt en röd hood tröja på Vila, en blå tröja från Gina och ett par vita ballerina skor :)

 
Trackback
RSS 2.0