Fredagsspinning

För en timme sedan klev jag av spinningcykeln och svetten rann.
Nu är kroppen avslappnad och inställd på helg. Underbara fredagskänsla!
Hade en instruktör idag som jag inte haft tidigare. Jag blev positivt överraskad.
Vilket krut det var i den gubben! Och han kom med massor av nya övningar.
Trodde inte man kunde göra så mycket på en spinningcykel men så fel man kan ha!
Vi hängde åt vänster sida, åt höger, trampade med ett ben medan vi höll upp det andra i luften osv.
Kände mig som en riktig akrobat ett tag samtidigt som jag tänkte: "Vad fan håller jag på med?"
Men det var riktigt roligt, han gav mig massor av inspiration till mina egna framtida pass!

 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0