Utmana er!

Vilken underbar fredag so far!
Slutade tidigt från jobbet och har precis tagit en springtur.
Det var kraftig motvind stundtals men det gick bra ändå.
Jag brukar tänka: "Det finns inget dåligt väder, bara dåliga inställningar".
Med rätt inställning kommer man långt - det lovar jag!

Det finns en extremt jobbig backe på rundan jag springer i skogen.
Faktum är att den är förbannat jobbig bara att gå uppför.
Men jag ser den helt enkelt som en utmaning.
Ju fler gånger jag springer uppför den desto starkare blir jag.

Mitt tips - utmana er själva!
Tänk inte: "Jag orkar aldrig". Ge er fan på att fixa det så gör ni det.
Och känslan efteråt är obeskrivlig. Våga anta utmaningarna!







Kommentarer
Sara

Idag bestämde jag mig för att köra hårt med träning fram till sommaren, eller ja jag ska ju fortsätta med det sen me. Men nu jäklar!! Hittade precis din blogg och blev jäkligt pepp!!

2012-04-01 @ 15:09:43
URL: http://dagas.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0