Ut med asen!

Hade inte tänkt att bli såhär insatt i årets Big Brother men nu kan jag inte hålla mig.
Det de här tre personerna håller på med inne i huset är fullständig mobbning.
Är så äckligt trött på alla tre, tycker verkligen att Tv11 borde kasta ut dom.
Annars visar de bara att de accepterar mobbning. Fan så dåligt!
De har redan fått flera varningar men fortsätter med samma beteende.
Big Brother - ta till med hårdhandskarna nu!
Dessa idioter har verkligen ingenting innanför pannbenet.

Update; Bra Big Brother!
Sipan har fått lämna huset och Hanna R och Marcel är autonominerade!


Hanna R - Fruktansvärt elak människa.
Njuter av att bråka och kan aldrig acceptera att hon har fel.
Söker sig till konflikter och lägger sig alltid i andras diskussioner.
Dum i huvudet som hon skriker till alla andra - det är vad hon är!



Marcel - Jag vet inte vart jag ska börja med den här idioten.
Människan är lärare åt funktionsnedsatta barn och beter sig som största barnet själv!
Det är verkligen för jävligt. Blir förvånad om han har kvar jobbet när han kommer ut.
Han älskar att trycka ner människor och tycker att han är bäst, störst och vackrast. Tvärtom.



Sipan - Jag blir fan bara förbannad när jag hör namnet. Ut med honom!
Stört mig på honom länge men igår fick jag nog när han gick på Amandus.
Sipan söker liksom Hanna R konflikter men diskuterar som om han vore tre år.
Han har ingen aning om vart gränserna går och han vet knappast vad ordet betyder.
Äckliga jävel!



Kommentarer
Anonym

Har typ sett två halva delar (om ens det) och det enda jag såg var när hanna R bråka och när Sipan bråka, bytte kanal för pallar inte det. Dom borde åka ut NU! Helt sjukt att dom är kvar

2012-03-22 @ 08:43:50
Emilia

Sipan blev utslängd idag vid lunch på grund av regelbrotten som skönt var! Och Marcel och Hanna R är autonominerade...

2012-03-22 @ 12:36:30
URL: http://emiliaangseus.blogspot.com
Alexa

Usch gillar inte alls hur dom håller på, och Marcel jobbar med barn.. undrar hur länge han kommer få fortsätta med det när han kommer ut efter hur han betett sig.. ^^

2012-03-22 @ 14:39:15
URL: http://alexas.blogg.se/
malin

fyfan dom är vidriga allihopa! Men fyfan vad jag hatar Sipan. Så jävla respektlös människa!!!!

Glad att han äntligen är ute!



Hoppas allt är bra med dig :)

2012-03-22 @ 18:54:12
URL: http://neverwithoutu.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0