Need to go

Jag bara måste iväg någonstans - bara för min egen skull.
Har drömt om olika resmål hela natten, särskilt om USA.
Det är ett tecken på att jag måste göra det - åka någonstans.
Blir galen av att vara här hemma och känna att jag inte får ut något av det.
Den här känslan har infunnit sig sedan jag lämnade England.
Det var där jag insåg hur mycket jag älskar att resa och se mig omkring.
Det var då de där tankarna kom:
"Varför i hela friden har jag varit fast i Trollhättan nästan hela mitt liv?"

I don't belong here, it's home, but I miss the rest of the world.



Kommentarer
Enna

Ska du åka någonstans i USA är det New York:) Inget slår den staden:))

2012-03-04 @ 21:44:45
URL: http://ennizen.blogg.se/
AMANDA FALK

ivääääg mot dubai, lovar att du inte kommer ångra dig :D

skit snygg ny sportjacka du köpt i ett inlägg här ovan förresten!

Ha en fortsatt fin kväll, sov gott sen!

2012-03-07 @ 22:47:56
URL: http://amandafalk.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0