Inte mig själv

Förstår inte vart energin tog vägen som jag hade över efter jobbet.
I vanliga fall hade jag sprungit på löpbandet nu och inväntat ett kettlebellspass.
It ain't gonna happen today... Känner mig inte som mig själv idag.
Orkade inte stå på benen så har suttit i duschen en lång stund och spolat kokhett vatten över mig.
Varit frusen hela eftermiddagen och det känns som att jag skulle kunna somna när som helst.
Som om inte det vore nog har jag ångest nu över att jag inte kommer till gymmet idag.
Så har jag mängder av plugg som måste bli gjort snarast - great.
Fan så dålig start på veckan.


Kommentarer
B R O W N S U G A R

Hoppas du känner dig bättre sen :(

2012-03-26 @ 18:22:55
URL: http://brownsugar.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0