Gymmet är för alla

Har precis kommit hem från gymmet.
Nu kan jag lika gärna avslöja my little secret om varför jag var så glad igår.
Är snart numera easy line instruktör på O2, får se när första passet blir.
Längre fram ska jag även gå en grundutbildning för spinning som det ser ut nu.
Ska bli riktigt roligt! Så ja, det går bra nu :)

Efter introduktionen tränade jag, det var så skönt för gymmet var nästan tomt.
Passade på att använda lite mer fria vikter idag, mycket roligare.
Lite lättare att ta mer plats där när inte alla stora grabbar slåss om vikterna.
Gymmet är faktiskt för alla, inte bara för grabbar som de ibland tycks tro!







Kommentarer
moa

vad roligt, grattis! :) får börja besöka o2 igen när jag kommer hem!

2012-01-18 @ 20:23:07



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0