England <3

Lider med Lisa nu som flyttar hem från England på söndag.
Minns själv dagen jag flyttade hem därifrån, som om det vore igår.
Jag ville verkligen inte sätta mig i den där taxin som skulle ta mig till Bristol.
Än mindre ville jag sätta mig på bussen som skulle ta mig till Heathrow.
Alla minnen for igenom huvudet och jag insåg hur sjukt bra jag haft det.
Har saknat England sedan dagen jag åkte hem och jag ångrar att jag inte stannade.
Men Lisa (vet att du läser det här). Oroa dig inte, vi kommer återvända tillsammans en dag!
Ta nu vara på dina sista dagar, deppa inte, njut bara av varenda sekund.
Kommer aldrig glömma England och allt vi gjort där tillsammans. Underbart!






Kommentarer
DAISY

Det hade jag verkligen hihi!



Åh, förstår smärtan med din kompis som åker ifrån England. Jag bodde där i tre veckor bara men vill ständigt åka tillbaka, åh som jag saknar det!

2012-01-04 @ 00:09:37
URL: http://daisykewk.blogg.se/
Lisa

Åh Marianne! Ja vi måste komma tillbaka hit! Jag försöker verkligen njuta av varenda sekund.. Håller med dig, man kommer aldrig glömma England och allt kul vi varit med om tillsammans! ♥

2012-01-04 @ 23:27:24
URL: http://lwasslen.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0