Kondition

Åkte raka vägen till gymmet efter jobbet och hoppade på löpbandet.
Det fick bli ett rent konditionspass idag. 6 km sprang jag i ganska bra tempo.
Ger mig själv godkänt med tanke på att jag sprungit i trappor hela dagen också.
Känns riktigt bra att börja jobba upp konditionen ordentligt nu efter sommaren.
Jag vet inte vad det är men hösten ger mig alltid en nytändning när det gäller träning.
 
På tal om tändning så finns det väl inget värre att se någon sitta utanför ett gym och tända en cigarett?
Tjejen hade alltså tränat samtidigt som mig och direkt efteråt gått ut och rökt. Bra jobbat.
Det är som att jag skulle vräka i mig en chokladkaka efter ett träningspass. Går inte riktigt ihop, eller?
 





Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0