Bästa jobbet

Att få vara gyminstruktör måste vara bland ett av de bästa jobben!
Jag njuter av varje sekund jag får peppa och motivera andra människor.
Ikväll blev jag extra glad av en tjej som jag lyckades få igång ordentligt.
När hon körde benpress tryckte jag emot så det skulle bli tyngre.
Hon tog i för kung och fosterland medan jag uppmuntrade henne att fortsätta:
"Kom igen! Fortsätt kämpa! Du är starkare än mig!"
Jag brukar tänka på hur det är att vara den där personen som sitter där.
Man vill visa hur stark och envis man är och när man får göra det - då är man nöjd.
Det handlar om att pusha sig själv lite mer när man tror att man inte orkar mer.
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
sandra

tummen upp (Y)

2012-09-09 @ 19:11:45
URL: http://modeflickan.se/sandrajohansson/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0