Crossfit

Jisses, vilken start på dagen!

Känns som att det var längesedan jag tog ut mig så grymt hårt.
Körde crossfit på gymmet som är en grym pulshöjande träningsform.
Det är omöjligt att lämna ett sådant pass utan att vara helt slutkörd.
Efteråt kändes det som att jag skulle spy eller svimma. Ni vet känslan? Så jävla värt det!
Nu i efterhand var det väl inte det smartaste eftersom jag ska på boxningsträning ikväll.
Men det är bara att köra på, ska bli så grymt roligt! Evigheter sedan jag boxades sist.

Vill ni ta ut er ordentligt och känna att ni lever - gå på crossfit!





Kommentarer
Lisen

Härligt, själv sprang jag imorse! :)

2012-04-16 @ 13:23:02
URL: http://liiseen.webblogg.se/
Emilia

Åh vad härligt, ibland önskar man att man inte gick i skolan så att man kunde köra på morgonen!

2012-04-16 @ 16:14:54
URL: http://pezone.blogg.se/
Karin

Vad är crossfit? :D

2012-04-16 @ 21:18:57



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0