B.B Cream

Jag är utvald av Garnier att medverka i deras testpanel.
Nu har jag provat deras nya produkt B.B Cream 5-in-1.

Så här beskriver Garnier produkten:

Man vill återfukta, jämna ut hudtonen, ge lyster åt huden, täcka blemmor,
dölja mörka ringar under ögonen, reducera rynkor och skydda huden mot solens skadliga UV-strålar.
Miracle Skin Perfector är en ny generation hudvård, en BB-creme som bygger på en all-in-one-teknologi.
Alla moment i din hudvårdsrutin förenas i ett enda steg.


Första intrycket - den doftar gott och hade en lätt konsistens att jobba med.
Den var inte riktigt så täckande som jag hade hoppats på.
Men den känns väldigt naturlig och låter hudens lyster lysa igenom.
Stort plus för att den återfuktar så att man inte behöver använda dagkräm innan.
Stort minus för att den enbart finns i två färger då den ljusa är en aning för mörk för mig.
I det stora hela är jag nöjd och kommer växla mellan den och min vanliga foundation.

Mitt betyg: 3,7 / 5






Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0