Lite lättare

Aaah vad skönt! - äntligen är två av uppgifterna helt klara och inskickade!
Det är lite annorlunda att plugga igen efter att ha lagt det åt sidan i över ett år.
Men nu kan jag andas ut en stund, i alla fall för resten av kvällen. To be continued!
Det tar minst sagt på krafterna att jobba och plugga samtidigt.
Emellan hade jag tänkt ha tid att träna också men när fan ska det hinnas med?
Förhoppningsvis hinner jag köra ett pass på gymmet imorgon, vill vill!
Gillar inte när träningsvärken börjar avta helt, då känner man sig alldeles förslappad.
På tal om förslappad. Nu ska jag förflytta mig till sängen och zappa på tv:n tills Idol börjar.


Kommentarer
paulina

ååh vill också komma igåång med gymmet!

2011-09-20 @ 19:57:47
URL: http://paulinabladh.blogg.se/
paulina

åh vart har du dom andra? ag är så himla sugen nu på att göra en ! kram

2011-09-20 @ 20:04:46
URL: http://paulinabladh.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0