Going back soon

Har börjat packa i ordning min första resväska lite smått inför min hemgång.
Fredde kommer om en vecka och när han åker hem tar han med sig ett lass.
Efter varje galge som hängde kvar ensam i garderoben kände jag en slags tomhet.
Efter varje plagg som lades i resväskan infann sig ångest blandad med fina minnen.
Jag kan inte förstå att jag ska flytta hem snart, väldigt snart... Tillbaka till Sverige.
Det har varit ett fantastiskt kapitel i mitt liv men det närmar sig slutet, the end.
Det är som jag sa till Mikaela här om dagen - man ska avsluta med flaggan i topp.



Kommentarer
F A N C Y

Svar. Taack =) Blev faktiskt rätt nöjd ! Allt bra med dig?

2011-05-18 @ 18:37:06
URL: http://fanzo.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0