Läsarfråga

Vad tyckte du var jobbigast när du flyttade dit och började jobba?

Det jobbigaste med att flytta till England var att lämna min pojkvän.
Men vi har löst det så bra som man bara kan vilket känns oerthört skönt.
Han har redan varit hos mig två gånger, jag hos honom och så kommer han i maj igen.
Vi har alltså träffats så ofta vi kan och fixat det galant tillsammans :)
Men i det stora hela - saknaden av nära och kära där hemma är det jobbigaste.
Däremot har jag inte haft mycket hemlängtan, man har inte tid med det som au pair.







Kommentarer
marie

Åh vad kul med svar, hehe :) Jag ska oxå till London och kan tänka mig att det blir jobbigt att lämna pojkvännen hemma.

2011-03-31 @ 13:18:03
URL: http://mariesse.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0