Ridlektion 12

Idag hade jag ingen direkt "ridlektion" utan valde istället att rida ut.
Jag fick inte den roligaste hästen så stundtals var det lite kämpigt.
Dessutom är inte hästarna vid det stallet särskilt duktiga på kommandon.
De blir oftast ridna av oerfarna ryttare och gör därmed mest som dom vill.
På slutet galopperade vi längs en stig i skogen och det var roligt.
Plötsligt fick jag syn på en stor lerpöl och innan jag hann blinka red vi genom den.
Leran stänkte åt alla håll och kanter så hela jag blev lerig men jag bara skrattade.
Det är alltid en frihetskänsla att galoppera :)


Kommentarer
Pia -Smilinggirls!

När man rider får man tåla lera. Galopp är för underbart! :D

2011-02-09 @ 19:11:43
URL: http://smilinggirls.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0