@ TTELA

Sitter här på tidningen TTELA och gör min praktik. Har helt klart en bättre dag idag!
För tillfället har jag lunchrast så jag passar på att slänga in ett blogginlägg.
Mina dagar är väldigt långa känns det som, från 08.00-17.00.
Hinner inte ens hem idag eftersom min boxningsträning börjar 18.00.
Snacka om späckat schema!

För övrigt känner jag mig väldigt professionell.
Har ett stort eget skrivbord, telefon, flashig dator med mera.
Allt som en reporter kan tänkas ha på en tidning med andra ord.
Sitter och ringer runt och ordnar intervjuer och skriver för tidningen.

Nu ska jag fortsätta vara professionell och fortsätta skriva på mitt reportage.

                                       Ha en bra dag, kära läsare!



Kommentarer
Sandra Marinoni

sv; jaa, så känner jag med :D

2010-03-30 @ 13:44:48
URL: http://marinoni.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0