Tänk vad lite kan göra så mycket

Fick det här meddelandet på Facebook som helt klart gjorde min dag!
Det handlar om en av mina krönikor som var publicerad i tidningen några veckor tillbaka.
Är det något som gör mig väldigt glad är det när jag skrivit något som andra uppskattar.
Skrivandet är trots allt min passion och det är underbart att få cred för det.

Hej Marianne!

Du vet säkerligen inte vem jag är och tycker nog det är väldigt konstigt att jag skriver till dig. Men jag måste bara få säga att jag blev otroligt glad när jag en morgon slog upp ttela och fick läsa det du skrivit ang sk. Kamphundar. För några veckor tidigare var det ju väldigt mycket snack om dem på insädnar sidan där bland annat jag var med och skrev sista insändaren om dem. Lite synd att man bara fick skriva max ett antal tecken så de hade förkorttat min insändare en hel del. Men du fick sagt väldigt mycket av det som de hade tagit bort utav min "orginella" insändare. Så ja, jag blev riktigt glad att det finns fler än jag som förstår problemet, att det är fel ägare det är fel på och inte självaste rasen :) Och du undrar nog hur jag hitta dig här.. men vi har några gemensamma kompisar och en utav dem hade kommenterat en bild på dig eller likandande så kände jag igen ditt namn från när du skrev på ttela haha!
hoppas jag inte lät alltför dum haha, men tack ska du ha iaf!:)



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0