France

Igar var vi pa guidetur genom lilla Wissembourg.
Pa kvallen var vi pa nattklubben Nexus. Grym klubb!
Ikvall nalkas German party och det ska tydligen vara hur mycket folk som helst dar.
Synd att alla fransman ska vara sa sliskiga bara!

Maste saga att jag saknar den svenska maten. Ar ganska trott pa alla onyttigheter har!
Nu ska vi ut pa promenad i den lilla byn dar jag bor.

                                          Ha det bra mina kara lasare! ♥

                      
              






 


Kommentarer
Casandra

Jag har dragit igång ännu en tävling. Denna gången är det en KEUNE produkt värd 250 kronor.



Var med och tävla och få en chans att vinna :)



Kram

2010-03-14 @ 11:12:42
URL: http://cazsie.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0