1 juli

Vart tog juni vägen?! Snacka om att första sommarmånaden sprang iväg.
Måste erkänna att det var en underbar månad även om den gick fort.
Sammanfattar den lite kort nedan.

Inledde första dagen i juni med sol och bad med bästa Erikan



Dagen efter hade jag avslutning med jobbet (tidningen).
Vi grillade, hade femkamp och hade oerhört mysigt.
Det tyckte den fina svanen också som var med oss hela kvällen.




3/6 fyllde älskade pappsen 50 år



4/6 inträffade den bästa dagen i mitt liv - studenten!



6/6 var det dags för balen



10/6 tog min lilla Hanna studenten i Svenljunga.
På kvällen firade vi med utgång på Lipz



12/6 fyllde min älskade Annie 19 år



Samma morgon åkte jag till Östersund och hälsade på slöfockarna nr 1 - min bror och Tyson



20/6 gick jag och Erika på bio och såg SATC 2, den var grymt bra!



22/6 fortsatte jag och Erika att njuta av sommaren vid vår plats på Knorren



23/6 hämtade jag ut mitt älskade armband som jag fick av faster i studentpresent.
På andra sidan är datumet 4/6 ingraverat :)




25/6 var det dags för midsommar, hade det trevligt med släkten!



Avslutade juni med en ordentlig shoppingrunda i Göteborg










Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0