Årsresumé 2009

Januari: Jag klippte av mig mitt långa hår som jag har ångest över än idag!




Februari:
Fick uppleva två helt nya "sporter" och på kvällen hade vi en härlig lagfest :)




Mars:
Jag fyllde 18 och gjorde min första tatuering som jag älskar oerhört ♥





April:
Hade välkomstsfest för brorsan som blev lyckas mot alla odds!




Maj:
Jag tog körkort och lyckan var enorm! Strax därefter kom min andra tatuering :)




Juni:
Jag gick ur tvåan och fick G i slutbetyg i matematik B, jag är så stolt över mig själv!




Juli:
Det blev några härliga dagar i Östersund :)




Augusti:
Jag blev utsedd till matchens lirare och så var det 100-årskalas på Gardesanna :)




September:
 Fick jobb på tidningen ttela, besökte Amanda och intervjuade min favoritförfattare!





Oktober:
 Var på en grymt rolig fest hos Schöttan och besökte Östersund några dagar :)




November: Jag blev singel och var på den första studentsittningen, grym kväll!




December:
Hade internationaliseringsvecka och fick massa härliga vänner från Frankrike! :)

















Kommentarer
simone

Tatueringen är riktigt fin! :)

2010-01-02 @ 20:12:11
URL: http://fattybom.blogg.se/
Claudia;)

Skitfin blogg du har!;D

Och gott nytt år!:)

Haft ett bra 2009?

<33

2010-01-02 @ 21:43:21
URL: http://cajso.blogg.se/
erika.

Tack:) även du bjuder på fina bilder!:):) god fortsättning! <3

2010-01-04 @ 21:01:42
URL: http://similarsis.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0